השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

    סוגי וילונות פליסה ומנגנוני תפעול

    וילונות הם כבר ממזמן לא רק פריט להצללה וויסות האור בחדר שבו הם מותקנים אלא פריט עיצובי שהוא חלק בלתי נפרד מהעיצוב הפנימי של המקום. וילונות פליסה הנם וילונות מיוחדים המשמשים אותנו במקרים מיוחדים. יש להם מגוון רחב של סגנונות, בדים, צבעים ועיצובים שונים שניתן לבחור מהם וניתן להתאים אותם לסגנון המועדף עלינו. מחפשים וילונות למשרד? דברו איתנו!

    מתי נשתמש בסוגי וילונות פליסה?

    במקרים רבים אין לנו אפשרות לשלב וילונות רגילים או בסגנונות נפוצים כמו של חלונות מרובעים, על כן קיימים וילונות פליסה מסוגים שונים שנוכל לבחור בהתאמה לסוג הפתחים והחלונות שיש לנו. את וילונות הפליסה ניתן לשלב בבית, בחדרי השינה, בסלון, במשרד, בחנות ובמקומות רבים אחרים. ניתן לתפור את הווילון במידה מותאמת אישית עבורכם ובהתאם לסוג הבד והציפוי שאתם רוצים. למשל שימוש בציפוי מסוג TOPAR יכול לסייע בדחיית כתמים ואבק ואף לסייע בשמירה על חדר קריר ומוצל יותר.

    מבחר בדים וחומרים לסוגי וילונות פליסה שונים:

    • בד הצללה – סגנון בד המיועד לסינון אור וקרינת השמש מה שמשאפשר הצללה של החדר אך לא חושך מוחלט.
    • בד האפלה/החשכה – בד המיועד להחשיך לחלוטין את חלל החדר במידת הצורך והוא כולל ציפוי מיוחד האוטם את האור ולכן נקרא גם בד האפלה.
    • וילון רשת – ניתן לווסת בצורה נוחה את האור הנכנס לחלל החדר, לצפות בנוף החיצוני תוך שמירה על פרטיות במרחב הפנימי. וילון פופולרי מאוד.
    • טופר – וילונות בעלי ציפוי מיוחד השומר על איטום מאור, אבק, כתמים ועוד. ציפוי זה מסייע בשמירה לאורך זמן על בד הווילון ונוח מאוד לתחזוקה.
    • וילונות גלילה – דומים לווילונות הרשת כאשר ניתן לגלול בצורה נוחה את הווילון ולהחליט על כמות האור הרצויה בחדר.

    סוגי פליסה ומנגנונים

    לווילונות פליסה יש כמה מנגנוני שימוש ולכן הם נחשבים לפופולריים מאוד בשוק. ניתן לבחור בווילון ידני, מנגנון פתיחה/סגירה חשמלי, מנגנון הטופ-דאון שהוא בעצם מנגנון פתיחה מלמעלה למטה כך שהאור הנכנס יהיה מחלקו העליון של הווילון ולא חלקו התחתון כמו בדרך כלל, הקומבי-שייד שהוא שילוב של שני סוגי וילונות פליסה במנגנון אחד ועוד. למידע נוסף על וילונות הצללה צרו קשר בהקדם.

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      שיווק אינטרנטי לעסקים שיווק אינטרנטי לעסקים