השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

    לבחור מקום מקצועי עם תודעת שירות גבוהה

    תפקידו הרשמי של הוילון הוא לחסום קרני שמש ישירה, ליצור צל ולשמור כך על קרירות. עם זאת, היום לוילונות יש מקום רחב הרבה יותר. הם לוקחים חלק משמעותי בעיצובו של כל חדר או חלל הן באמצעות ההצללה המשפיעה על התחושה והאווירה והן באמצעות מראה הוילון עצמו. לכן בבחירת וילונות לבית בחרו וילון המתאים לסוג החדר ומשתלב בצורה הרמונית עם עיצוב החדר ועיצוב הבית בכלל. האפשרויות שישנן בתחום וילונות לבית, למשרד ובכלל התרחבו מאוד באמצעות סוגי הבדים או החומרים, צורות הפתיחה של הוילון, אורכים ובכלל אפקטים הקשורים לעיצוב כמו הדפסה אישית למשל. מחפשים וילונות לבית? בברוך וילונות תוכלו "להלביש" את הבית כולו עם מגוון עשיר של וילונות מכל הסוגים.

    כל חדר והוילון שלו

    כאשר בוחרים וילונות לבית כדאי להגיע לחנות שזו ההתמחות שלה כדי לדייק את הבחירה ככל האפשר ולכל חדר לבחור את הוילון המתאים לו ביותר. לחדרי ילדים למשל יתאים מאוד וילון גלילה מסוג זברה היוצר הצללה חלקית באמצעות בד שקוף ואטום המורכבים זה על זה ויוצרים פסים שקופים ואטומים לסירוגין. זהו מראה מודרני, קליל והוילון ניתן לשליטה בקלות עם מנגנון ידני או חשמלי. לחדר שינה יתכן שתעדיפו וילון בסגנון רך עם בד משתפך ומראה רומנטי עם בד שקוף וקליל כמו שיפון או דווקא בד אטום לשמירה על פרטיות מלאה. כדי ליצור התאמה מלאה ניתן להתקין מסילה כפולה עם וילון אחד להצללה שהוא קליל וחצי שקוף ואחד אטום להאפלה. גם לסלון יתאים וילון ארוך שייצור חמימות. למטבח או חדר עבודה יכולים להתאים וילונות גלילה לסוגיהם: רומאי, זברה, תריס ונציאני.

    בתחום וילונות לבית ווילונות בכלל חשוב לא רק המבחר שתמצאו בחנות. תודעת השירות ומקצועיות הצוות חשובה לא פחות. כך גם מניפת השירותים הניתנת במקום. בברוך וילונות תמצאו מגוון עשיר של וילונות לבית בהתאמה אישית. תוכלו להתייעץ ולקבל המלצות על וילונות בהתאם לצרכים ולסגנון המועדף. מעבר לכך, זהו המקום לפנות אליו גם לאחר הקניה. יש קרע בוילון? הגיע הזמן שהוילון יעבור ניקוי? ברוך וילונות הוא הכתובת גם אז.

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      שיווק אינטרנטי לעסקים שיווק אינטרנטי לעסקים