השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

    ברוך וילונות – מגוון עצום של וילונות

    וילונות הם פריט שהוא שימושי ודקורטיבי כאחד. אחד מהתפקידים העיקריים של וילון הוא לייצר צל במידה הרצויה אך עדיין לא להחשיך את החדר לחלוטין. אלה הם וילונות הצללה, וישנו היום מבחר עשיר של וילונות אלה. וילונות הצללה יהיו עשויים מבד בעל רמת שקיפות חלקית, כזו שעדיין תשאיר את החדר מואר במידה מסוימת אך תחסום שמש ישירה ותיצור הצללה חלקית. ישנם וילונות הצללה מסוג זברה העשויים משני בדים: שקוף ואטום המורכבים זה על זה ובאמצעות המשחק ביניהם ניתן ליצור את מידת ההצללה הרצויה. כד למצוא את הוילון שיתן מענה למידת הצל הרצויה ולטווח ההצללה הנדרש וגם יתאים מבחינה עיצובית פנו לחנות המתמחה בתחום. ברוך וילונות זהו עסק ותיק בתחום המציע מבחר עשיר של וילונות בהתאמה אישית כמו גם שירותים של תיקון וניקוי וילונות.

    שלל סוגים של וילונות

    כאמור, ישנם סוגים שונים של וילונות הצללה המגיעים באורכים משתנים, בצורת פתיחה משתנה ובשלל מראות ועיצובים. סוג מודרני של וילונות הצללה הם וילונות גלילה למיניהם. וילונות אלה נפתחים ממש בדומה לתריסים עם מנגנון ידני או חשמלי. וילונות אלה מותאמים למידות החלון. וילון רומאי או וילון זברה הם וילונות הצללה מסוג זה. הם מתאימים לכל חדר בו נרצה לשמור על מראה מודרני וקליל: סלון, מטבח, חדר ילדים וגם משרדים. ישנם וילונות הצללה ארוכים בעלי מראה רומנטי ורך המתאימים מאוד לחדר שינה ובכלל לסגנון עיצוב כפרי או רטרו. ישנם גם תריסים ונציאניים מעץ שגם הם יוצרים הצללה במידה הרצויה באמצעות המשחק עם זווית השלבים.

    מה ההבדל בין וילונות הצללה לוילונות האפלה?

    כן, למי שלא ממש מבין בתחום הוילונות המושגים יכולים לבלבל. פעם פשוט היה וילון, היום המבחר עשיר וההבדלים דקים. וילונות הצללה הם כאלה היוצרים צל אך לא חושך. טווח ההצללה יהיה רחב, ממצב בו כמעט ולא תהיה הצללה עד כדי הצללה משמעותית. וילונות האפלה מטרתם ליצור חושך מוחלט ולכן אלה וילונות כבדים, ארוכים ועשויים מבד אטום. פעמים רבות משלבים בין וילונות הצללה והאפלה כפי שנעשה בבתי מלון. וילון ההצללה הוא החיצוני ווילון ההאפלה הוא הפנימי. רוצים לעשות סדר בדברים? להכיר את שלל האפשרויות העומדות לרשותכם? בחנות הוילונות ברוך וילונות תקבלו יעוץ מלא ושירות מקצועי ואדיב.

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      שיווק אינטרנטי לעסקים שיווק אינטרנטי לעסקים