השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

    הלבשת בית באמצעות וילונות בד

    סוגי בדים משנים לא רק את האופנות בביגוד אלא גם את הטרנדים בתחום הלבשת בית

    בדים נארגים בסגנונות שונים מחומרים רבים ויוצרים בכך את האריגים שמתאימים לתפקידם לפי עובי, קשיות, מידת הזרימה והנזילות ואף צבעים ומרקמים אנחנו יודעים שמעילים חייבים להיות כבדים כדי לחמם ובגדי קיץ אווריריים וקלילים כדי לא להעיק. סוגי בדים מתאימים גם לגזרות שונות לסוגי מבנה גוף רבים. אותו דבר עם הלבשת בית כמו וילונות, ריפודים ושטיחים.

    דגמים וסוגי בדים

    במקרה שלנו, יש לדעת כי צורת הווילונות והדגמים שנתפרים מהם נקבעים על פי סוגי בדים ומידת התאמה לסגנון ולצורת הווילון.

    בדים נוזליים יותר יתאימו ברכותם לווילונות שנופלים חופשי, גם להצללה כבדה וגם להצללה קלה, לפי עובי הבד.

    וילונות אטומים, וילונות מבדים קשיחים ואטומים יותר יתאימו לווילונות גלילה שונים שיוצרים מעין שלבים שמתקפלים או מתכנסים זה לתוך זה. בדים אטומים בכל מרקם יתאימו גם לדגמים שמיועדים לווילונות האפלה מוחלטת שמאפשרת הקרנה של מצגות וסרטים גם לגופים מוסדיים.

    הכי חשוב לדעת שיש וילונות ייעודיים שגם מצופים בחומרים  שונים, כמו וילונות חסיני אש שמתאימים לחדרים שבהם יש תנורים או הכי חשוב – לחדרי ילדים כדי להגן עליהם מכל תאונה, חלילה.

    כדי לרהט ולעצב חדרים שבהם חשוב לבודד אקוסטית, יש להוסיף וילונות כבדים מחומרים מיוחדים שנועדו לשם הגדלת הבידוד האקוסטי. זה גם מתאים לחדרי ישיבות וחדרי לימוד שבהם חובה להפחית הד ולרכך את החזרי הקול מהקירות ומהרהיטים. וילונות עוזרים לספוג את גלי הקול ולמתן את התהודה בחדר כזה.

    סוגי תפירה

    מתחלקים לפי דגמי הווילונות, כאשר התפרים משתלבים באריגים לפי כיוון הסיבים ובצורה הנכונה כדי לא למתוח בדים בצורה לא טבעית וכדי לשמור על הצורה שלהם. תפירה חייבת ללכת עם סוג הבד והמרקם שלו כדי שהוא ייפול נכון בדגם המתאים.

    בווילון מושקעת מחשבה רבה שמושקעת גם בחיבור הווילון בראשו לפי הדגם, כמו וילון רומאי או וילון גלילה, כדי שתוכלו תמיד להוריד אותו בקלות, לפרק ותו ולכבס אותו. התפירה תמיד צריכה להתחשב בכם ובמחשבה על התחזוקה שלו כך שתהיה חזקה מספיק אבל תאפשר לכם גם לפרק ולהוריד אותו לכביסה.

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      שיווק אינטרנטי לעסקים שיווק אינטרנטי לעסקים