השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

    סגנונות תפירה של וילונות לבית ולעסק

    וילון לבית הוא פריט נפלא שמטרתו הוא לווסת את האור שנכנס מבחוץ אל תוך הבית ובכך לאפשר לנו להסדיר את התאורה, בעזרת הווילון, על פי רצוננו. כאשר נרצה יותר אור נפתח את הווילון, כאשר נרצה חדר חשוך יותר במהלך היום נוכל לסגור את הווילון. כמובן שיש סגנונות רבים ושונים של וילונות מסוגי תפירה שונים, עיצובים שונים, צבעים שונים, סוגי בד שונים וכו'. הווילונות בבית שלנו הם כבר ממזמן לא סתם פריט לוויסות האור אלא גם חלק מעיצוב הפנימי של הבית. על כן צריך להתאים את סוג התפירה וסגנון הווילון לקונספט שאנו מעדיפים. אם אתם צריכים חנות וילונות צרו קשר בהקדם.

    בחירת הווילון המתאים לחלל המתאים

    כפריט עיצובי בעל נפח, כדאי להתאים אותו לעיצוב הפנימי של אותו חלל שבו הוא נמצא. וילון בחדר השינה של ההורים יהיה שונה בווילון של חדר השינה של הילדים וזה יהיה שונה מהווילון בסלון. בהתאם לקונספט העיצובי של הבית, לריהוט ולצבעים תוכלו להתאים את הווילון המועדף עליכם. בכל הנוגע לסגנון התפירה תוכלו לבחור מבין הסגנונות השונים את הווילון המעוצב והמסוגנן בהתאם לצרכים שלכם.

    סוגים שונים של תפירה

    • תפירת ביטנה – תפירת בטנה לווילונות הבית שלכם, גם אם אינכם רואים בכך חשיבות עליונה, שומרת על אורך חיי הווילון שלכם, מסייעת להגנה מפני אבק, מספקת עוד שכבת בידוד לווילון ובעלת יתרונות רבים נוספים.
    • תפירה קדמית/אחורית – סוג התפירה המועדף עליכם בהתאם לעיצוב ולנראות הסופית המתבקשת של הווילון.
    • תפירת פלדים – תפירה המציגה סגנון של קפלים מסודרים, ניתן לשלב גם כפלים שטוחים או משולשים ועוד. אלה מצריכים יותר בד מבדרך כלל אך מעניקים מראה ייחודי ומיוחד לווילון שלכם.
    • סגנונות נוספים – קלאסי, כפרי, היי טק, מודרני

    לסיכום

    בחירת וילונות לבית היא משימה לא פשוטה. הווילון הוא פריט עיצובי שאמור להישאר אתכם לאורך שנים רבות, במידה ויהיה מספיק איכותי, מבד איכותי ועם סגנון תפירה איכותי. אם אתם לא בטוחים לגבי הווילונות שאתם עומדים לרכוש אל ביתכם, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר באתר או בטלפון ואנו נשמח לתת לכם את הייעוץ הטוב ביותר המותאם אישית לביתכם ולסגנון העיצובי המועדף עליכם.

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      שיווק אינטרנטי לעסקים שיווק אינטרנטי לעסקים