השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

    כל מה שרצית לדעת על וילונות גלילה

    הכירו את הווילונות שכל מעצבי הפנים אוהבים להשתמש בהם לשדרוג המראה

    וילונות גלילה הם הפתרון הכי נוח ואסתטי לבית מודרני שאינו רוצה מראה כבד ומיושן מדי. רבים חוששים לתלות וילונות כדי לא להפוך את הבית לחשוך מדי או לתת מראה לא מעודכן, אבל מתברר שהמצאת וילונות הגלילה פשוט פותרת את כל ההתלבטויות האלה.

    מדובר בווילון שמחובר לפרופיל עליון בלבד כששאר הווילון משוחרר ונגלל לפי הצורך עד גובה מסוים. זה מאפשר לכם לשלוט בכמות האור והצל ולתת לחדר מראה יותר קליל ועכשווי. עוד חידוש נוסף הוא הבדים שמשתמשים בהם להצללה ולגלילה והם רבה יותר מגוונים באפשרויות שלהם ללקוחות.

    אילו וילונות גלילה עומדים לרשותכם?

    וילונות הגלילה נבדלים לא רק בחיתוך המסגרות שלהם אלא בסוגי הבדים שעומדים לרשותכם, כאשר כל אחד מציע לכם אפשרויות וסגנונות שונים. תוכלו להתאים את הסגנון של הבד לטעם שלכם ולעיצוב הפנים.

    • וילונות גלילה מודפסים – מדובר בווילונות גלילה שההצללה שלהם מתאפשרת לפי ההדפסים על הבד. כלומר, אם יהיו יותר הדפסים בצבעים כהים יותר כך גם ההצללה של הווילון כשהוא פתוח תהיה אפקטיבית ומשמעותית יותר. זה מתאים לחדרים שבהם תצטרכו להצליל שמש שאינה ישירה אבל עדיין יש שעות מוארות יותר.
    • וילון אטום, וילונות גלילה האפלה – חדרים שזקוקים לאפלה של ממש או להגנה בלילות מני חדירה לפרטיות יקבלו וילונות גלילה האפלה. זה מצוין גם לחדרי לימוד וסדנאות שבהם רוצים גם להציג ולהקרין מצגות וסרטים, ולכן זקוקים לחושך מוחלט. מצוין לחדרי ילדים ותינוקות שזקוקים להצללה כבדה.
    • וילונות הצללה – כל הצללה מדורגת היא מבורכת, והבחירה בהם תיתן לכם את הגיוון שאתם מחפשים לצורך כך. נסו לבדוק אותם בחנות לנגד האור ותקבלו מושג בדיוק למה אתם זקוקים.
    • וילונות גלילה רשתות – רשתות מתאימות להצללה עדינה והן גם נותנות לחדר מראה קליל מאוד ומתוחכם. מצוין למשרדים שבהם זקוקים לאור רב מבלי להחשיך את החדר ממש.
    • מסכי הקרנה נגללים – מיועדים בדרך כלל למבנים מוסדיים כמו כיתות לימוד ומשרדים, אבל אם אתם רוצים להקים בבית פינת קולנוע קטנה גם זה אפשרי.
    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      שיווק אינטרנטי לעסקים שיווק אינטרנטי לעסקים