השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

    התאמת וילונות לסוג החדר

    חלונות הם עניין של השקפה, כל אחד אוהב אותם בסגנון שלו, רוצה אותם בצבעים שלו וחולם אותם בצורה שלו, אנחנו בברוך וילונות רוצים להגשים לכם את החלון הזה ומציעים לכם שירותי עיצוב וילונות בשלל דגמים, סגנונות, גדלים ודקורציות, החל מהחור בקיר ועד לחוט האחרון. בברוך וילונות אנו מספקים לכם שלושים שנות ניסיון בצורת וילונות מעוצבים ביד אומנותית, מחשבה יצירתית ואהבה אמיתית לתחום עיצוב הבית בכלל ופתרונות הצללה בפרט.

    השירות שאנו מספקים מתחיל קודם כל בהבנת הרצונות שלכם, הצגת הפתרונות האפשריים שלנו, בחירת מוצרי ההצללה, מדידות והתקנה. ברגע שתהיו מרוצים, נדע שסיימנו. ולאחר מכן, אם תרצו נספק גם תחזוקה הכוללת תיקונים, ניקוי יבש וכו'.

    העיצוב בבית שלנו הוא חלקת האלוהים הקטנה שלנו שבה אנו מפגישים יצירתיות, חזון, אופי ,נוחות וסטייל אישי. העיצוב מתוכנן לפי הצרכים האישיים שלנו, ב"צלמנו ובדמותנו" מה שנקרא. וילונות הם חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית וניתן למצוא כמה כאלה בכל בית, לעתים אף בסגנונות שונים בהתאם לסוג החדר, לעיצוב הבית והחדרים בו, למי שנמצא בחדר וכו'. כך למשל וילון לסלון מודרני יכול להיות שונה מווילון בחדר השינה וזה יכול להיות שונה מווילון בחדר העבודה.

    סוגי וילונות

    ישנם עשרות סוגי וילונות העשויים מחומרים שונים, מגיעים בעיצובים ובצבעים שונים ולרוב גם נעשה בהם שימוש שונים. חלקם בעלי פתיחה ידנית ואחרים נפתחים באמצעות מתג חשמלי ולעתים באמצעות שלט ייעודי. ישנם וילונות בצורת תריסים כמו הוילונות הונציאניים וסוגים שונים אחרים המשלבים סגנון, תרבות, נוחות, דרכי פתיחה/סגירה שונות, רמת אטימות שונה ועוד. סוגים נוספים של וילונות שכדאי ללמוד עליהם: וילונות רומאים, וילונות רשת, וילונות גלילה, וילונות סטרייפ, וילונות גלילה, וילונות חשמליים ועוד.

    התאמת וילונות לפי סוג החדר

    • וילונות לחדר הילדים – חדר הילדים הוא המקדש המוגן של הילדים שלכם. זהו המקום שהם הכי אוהבים ולכן גם עיצוב החדר יעשה בהתאם למה שהם אוהבים: הצבעים שהם אוהבים, קבוצת הכדורגל שהם אוהבים, סדרת הטלוויזיה שהם אוהבים וכו'. ככל שהילדים גדלים הם ירצו לתת את דעתם יותר לגבי עיצוב החדר שלהם ועל כן גם לבחור את הווילון המתאים ביותר עבורם.
    • וילונות לחדר ההורים – חדר השינה של ההורים הוא המקום השקט של ההורים הרוצים לסיים בנחת את סיום יום העבודה, להגיע אל המיטה והחדר המוצר והנעים כדי ליהנות מהשקט והנחת שלהם. הווילון בחדר השינה שלה ההורים יהיה בעל חשיבות עיצובית רבה יותר וכן מלבד ההתאמה לעיצוב בחדר הוא גם צריך להיות גמיש מבחינת וויסות הצל והתאורה הנכנסים אל החדר כך שניתן יהיה לנצל אור כשצריך לנקות את החדר למשל או לסדר את הארון ולהצל את החדר מספיק כשרוצים לתפוס תנומה בצהריים מצד שני.
    • וילון לחדר עבודה – חדר העבודה יכול להיות חדר עבודה פשוט בבית ויכול להיות משרד המשדר יוקרה. בהתאם לכך תוכלו בחור את הווילון המתאים ביותר עבורכם. בדרך כלל נעשים שימוש בווילון ונציאני בחדרי עבודה כדי שיהיה קל ונוח לווסת את התאורה המתאימה ובדרך כלל אלה מגיעים בצבעים שונים המתאימים לכל עיצוב.

     

    למידע וייעוץ מקצועי בבחירת הוילון הטוב ביותר עבורכם, צרו קשר עם ברוך וילונות – חנות וילונות מובילה בתחום בעלת ניסיון רב שתתאים את הוילון המושלם לביתכם!

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      שיווק אינטרנטי לעסקים שיווק אינטרנטי לעסקים