השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

    איך בוחרים וילון?

    וילונות לבית הם כבר מזמן לא רק חתיכת בד המיועד להגן מפני קרני השמש או להסתיר את פנים הבית מהצצה של השכנה, בשנים האחרונות הוילון הפך לכלי אופנתי ולוקח חלק מרכזי בחגיגת עיצוב הפנים של הבית. ובכל זאת קחו בחשבון כי יותר קל להחליף ווילון מאשר להחליף רהיט, ולכן עדיף להתאים את הווילון לעיצוב הכללי של החדר ולא להיפך, בחרו את הווילון לאחר שבחרתם את הריהוט, לגבי רוחב הבד – כדי לקבל אפקט עיצובי מהודר ונאה עליו להיות פי 2-3 מרוחב החלון, כך הוא יוצר גלים יפהפיים. ולגבי אורך מומלץ בחום שהוא יגיע עד הרצפה גם אם יש רהיט שמסתיר.

    אם אתם בוחרים ווילון לחדר הילדים, דבר ראשון מומלץ בחום לשתף את הילדים בבחירת הווילון, אם העיצוב הכללי של החדר הוא צבעוני כדאי לשלב ווילון בהיר וחלק לאיזון, לעומת זאת אם הוא מעוצב בגוון אחיד שלבו ווילון ססגוני ובעל צבעים שמחים. לפני הקנייה בררו היטב אם מדובר בבד מתכבס או שהוא חייב ניקוי יבש, מומלץ בד סינטטי.

    איך בוחרים ווילון לממ"ד

    הממ"ד הינו חלק מהחדרים השימושיים בבית, ולכן העיצוב של החדר חשוב מאוד, ויש צורך לשלב את העיצוב עם האלמנטים הבטיחותיים שבו, אחד מהם הוא החלון הכבד שישנו כיום ברוב הממדים, (חלון "כנף"). תריס גלילה הוא לא מתאים במקרה הזה, זה עלול לקרוע את הווילון בעת פתיחה וסגירה של החלון, המומלץ ביותר הוא ווילון הנפתח המוסט לצדדים, ועדיף שיהיו מבדי אורגנזה שקופים או שיפון שאינם חוסמים את כניסת האור ומקנים אווירה נינוחה.

    ווילון לחדר השינה ולסלון

    בחדר שינה מומלץ ווילון בצבע כהה, המעניק אפשרות של האפלה מוחלטת של החדר, בסופו של דבר החדר מיועד לשינה רגועה ונעימה ללא הפרעות וגם רומנטיות. ווילון בסלון יש לו כפל תפקידים, לעיתים רוצים רק לטשטש את חום השמש ולעיתים אנו רוצים אווירה פרטית ומשפחתית. אם מדובר בחלל גדול הבחירה המועדפת היא ווילון על גבי מסילות, וכן מומלץ לשלב בין שני סוגי ווילונות באמצעות התקנת מסילה כפולה, חיצונית ופנימית, לחיצונית נבחר ווילון מבד שקוף יותר ולפנימית ווילון מבד עבה אך עדיף בצבע המשרה הרגעה וגם יוקרתי כמו צבע קרם, לבן וכדומה.

    טרנדי, חדשני ומקורי

    בנוסף לדגמי הווילון ה"מסורתיים", אנו מביאים לכם טרנדים עיצוביים ורעיונות מקוריים לעיצוב מקורי של ווילון ייחודי:

    • ריפוד מפות וכריות המשולבות מאותו סוג בד של הווילון הם כיום שיא האופנה, ואם תצרפו לכל החגיגה גם שטיח תואם זה יהיה מושלם.
    • בד כחול שעליו מודפסים פרחים צבעוניים גדולים, היא אופנה שמקורה בסוף שנות ה-60, אך כיום יש לה עדנה, גם בביגוד וגם בווילונות.
    • הדפסה דיגיטלית אישית על גבי ווילון הבד, היא ללא ספק הטרנד הכי חדשני בתחום. תוכלו להדפיס מה שתרצו ובאיזה גודל שתרצו, ובכך לקבל עיצוב אישי ומותאם.
    • ווילונות מבדי דגרדה (בצבעים משתנים) תופסים היום מקום נכבד בסוגי הווילונות האופנתיים והטרנדיים.
    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      שיווק אינטרנטי לעסקים שיווק אינטרנטי לעסקים